FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Jeśli w tym dziale nie znajdziesz odpowiedzi na pytania, które szukasz napisz do nas lub zadzwoń.
-
Jaka jest stawka oferowana przez waszą agencję?
Stawka uzależniona jest od wielu czynników m.in. ilości godzin, stanowiska, jak również czy praca ma być z transportem i zakwaterowaniem, czy bez.
-
Jakie dokumenty trzeba złożyć, aby dostać pracę?
Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy, jeśli znajduje się tutaj oferta, która ciebie interesuje, wyślij do nas tylko swoje CV. Po zapoznaniu się z CV nasz konsultant skonsultuje się z tobą. Pamiętaj, aby w CV zawrzeć klauzulę RODO.
-
Kto zapewnia nocleg i transport?
Zapewnienie noclegu leży po stronie agencji, jednak jeśli masz możliwość zorganizowania transportu i noclegu samodzielnie — nie musisz korzystać z usług naszej agencji.
-
Czy pracownicy znają język polski?
Jeśli szukasz pracowników, gdzie jednym z warunków jest, aby posługiwali się dobrze w języku polskim, takich pracowników dla ciebie szukamy.
-
Czy posiadacie oferty pracy tymczasowej?
Oczywiście, prócz ofert pracy stałej możesz znaleźć u nas również ofertę pracy tymczasowej.
-
Jeśli jestem zarejestrowany w urzędzie, czy muszę zgłosić podpisanie umowy z agencją?
Tak, trzeba to zgłosić w urzędzie. Masz na to 7 dni.
-
Czy do ubezpieczenia zdrowotnego mogę zgłosić swoją rodzinę?
Oczywiście, masz do tego takie samo prawo jak osoby zatrudnione do umowy o pracę.
Masz pytania?
Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami. Zadzwoń bądź napisz. Odpowiemy tak szybko jak będzie to możliwe. Znalezienie odpowiedniej pracy, pracownika — z firmą BLUE VISAGE to możliwe. Nie martw się formalnościami, wszystkim się zajmiemy kompleksowo.